جمعه, 31 فروردین 1403 - April 19, 2024

 

 

کسب جایگاه چهارم توسط «ترایانگل» در بازار تایر چین

ترایانگل چین «Triangle» موفق به کسب بالاترین امتیاز به‌عنوان یک برند چینی در سیستم رده‌بندی تایرهای چینی (C-NPS) شد.  

براساس اعلامیه وزارت صنعت و فناوری چین در ۲۰ ژانویه، ترایانگل با هفت پله صعود چهارمین تایرساز چینی است که توانسته‌ اعتماد مشتریان چینی را به خود جلب کند. 

نخستین گزارش رده‌بندی تایرها در چین طی سال ۲۰۱۵ با حمایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین منتشر شد که در آن ترایانگل جایگاه یازدهم را کسب کرده بود. میزان اهمیت این سنجه از این لحاظ است که تاثیرگذاری برند را در کنار میزان رضایت مشتری اندازه‌گیری می‌کند. 

درواقع مشتریان چینی براساس این رده‌بندی می‌توانند برای انتخاب بهترین برند تصمیم بگیرند.

در نظرسنجی سال ۲۰۲۱ C-NPS بیش از یک‌صد شهر حضور داشتند و از شهروندان ۱۶ تا ۶۴ سال با حدود ۲ میلیون و ۹۲۵ هزار نمونه ارزیابی انجام شده است. در پایان این نظرسنجی فیزیکی و آنلاین جایگاه ۱۰هزار و ۴۰۰ برند و ۲۰۶ سایز مختلف مشخص شد. 
با توسعه فوق‌العاده سریع در چین، شاهد افزایش مصرف تایر در شهرهای بزرگ هستیم و در این میان به نظر می‌رسد برند ترایانگل توانسته است به‌خوبی مشتریان را پوشش دهد. درواقع در چنین شرایطی برای انتخاب برند در بازار چین شهرت و وفاداری مشتریان نسبت به این برند از کلیدهای اصلی انتخاب مشتریان است. 

در این میان ترایانگل نیز بر افزایش کیفیت محصولات و قراردادن مشتری در مرکز برنامه‌های نوآوری خود تلاش کرده، به همین خاطر دائما براساس نیازهای کاربران محصولات و خدمات جدیدی ارائه می‌کند. 

در رتبه‌بندی اخیر C-NPS میشلن با کسب ۳۲امتیاز همچون قبل در صدر قرار گرفته، پیرلی با ۲۹.۳ امتیاز و با ۲ پله صعود در جایگاه دوم قرار دارد، بریجستون امتیازی برابر با ۲۵.۳ کسب کرده و با ۲ پله صعود جایگاه سوم را به خود اختصاص داده و ترایانگل با کسب امتیاز ۲۴.۶ و بالاتر از کانتیننتال، گودیر، دابل‌استار، واریور، کومهو، دانلوپ، چانیانگ، مکسیس، هانکوک، جی‌تی و لین‌کونگ در جایگاه چهارم بین برندها و جایگاه نخست درمیان برندهای چینی عرضه شده در بازار چین قرار گرفته است. 

ترایانگل در ایران هم توانسته پس از توقف عرضه محصولات اروپایی کیفیت خود را به مشتریان ایرانی، به‌خصوص در بخش سنگین و تجاری به اثبات برساند و به احتمال زیاد آینده پررنگی در بخش وارداتی بازار تایر ایرانی برای خود ایجاد خواهد کرد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران