دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 - April 29, 2024

 

 

محکومیت قطعی چهار محتکر لاستیک خودرو به حبس و جزای نقدی

سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت قطعی چهار محتکر لاستیک خودرو به حبس و جزای نقدی خبر داد و گفت: احتکار کنندگان کالا‌های مورد نیاز مردم به مجازات‌های سنگین محکوم می‌شوند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای اسماعیلی در نشست خبری افزود: در یکی دیگر از پرونده‌های احتکار و اخلال در بازار مایحتاج عمومی شهروندان که ناظر به لاستیک خودرو به ویژه خودرو‌های سنگین بود ”کرمعلی احمدی جزمه» فرزند، ولی الله مدیر عامل سابق کارخانه کیان تایر به تحمل ۱۰ سال حبس و پرداخت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم شده است.
وی ادامه داد: «پرویز جهانیان» فرزند فریدون به تحمل ۶ ماه حبس و پرداخت ۱۴ میلیارد تومان جزای نقدی در حق دولت، «سید بهروز نبییان» فرزند سید محمود به تحمل ۶ سال حبس و ۱۴ میلیارد تومان جزای نقدی در حق دولت و «محمدرضا شهسوارزاده» فرزند جواد به تحمل ۵ سال حبس و پرداخت ۶ میلیارد تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم شده اند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: این‌ها نمونه‌ای بود از آرای صادره از دادگاه‌های ما که بیانگر عزم و اراده قوه قضاییه در برخورد با مفسدان اقتصادی و کسانی است که ارز و کالا‌های مورد نیاز مردم را احتکار و اخلال ایجاد می‌کنند.
وی افزود: احتکار کنندگان کالا‌های مورد نیاز مردم بدانند که حتما تحت تعقیب قرار گیرند و به مجازات‌های سنگین محکوم می‌شوند.

 

منبع خبر:

دیدگاه کاربران