چهارشنبه, 29 فروردین 1403 - April 17, 2024

 

 

چرخ‌های ایران‌تایر در پاکریس رهاشده به گردش در می‌آید؟

نماینده مردم شهرستان های سمنان،مهدی شهر و سرخه از تلاش برای از سرگیری تولید در کارخانه رهاشده پاکریس خبر داد و گفت: قرار است شرکت ایران تایر در این کارخانه بزرگ قدیمی مستقر و چرخ‌های تولید در آن بار دیگر به گردش درآید.  

عباس گلرو در نشت خبری با اصحاب رسانه شهرستان مهدیشهر، توجه به روستاها و مناطق حاشیه ای وهمچنین پیگیری اعتبارات هر شهرستان حوزه انتخایبه برمبنای عدالت را از رویکردهای اصلی خود برشمرد وتصریح کرد:تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه انتخابیه از اولویت اصلی ما در این دوره است.

وی با اشاره به اینکه در تمام بازدیدها از روستاهای حوزه انتخابیه مشکل گاز و پوشش مخابراتی اولویت اصلی مردم روستاها بوده خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و مذاکرات مختلف با وزیر نفت تمامی روستاهای حوزه انتخابیه از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

نماینده مردم شهرستان های سمنان ،مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی عدم  پوشش کامل مخابراتی در برخی از روستاهای حوزه انتخابیه را از مطالبات و مشکلات جدی مردم روستاهای حوزه انتخابیه دانست وتصریح کرد: در نشست با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این مشکلات بررسی و بزودی تمام نقاط کور روستاها از پوشش کامل مخابراتی و اینترنت برخوردار خواهند شد.

وی به همفکری وهمکاری مدیران ارشد استان در رفع مشکلات و نواقص پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌های سمنان ،مهدی‌شهر و سرخه اشاره و تصریح کرد : بازدیدهای مختلفی که از پروژه‌های نیمه تمام حوزه انتخابیه با حضور معاونین استاندار، فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان داشتیم منتج به اخذ اعتباراتی برای تکمیل برخی پروژه ها شد.

گلرو به اخذ اعتبار 11اعتبار میلیارد تومانی برای پیچ دربند مهدیشهر اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده و با دستورمستقیم وزیر بهداشت مبلغ 5میلیارد تومان بابت خرید تجهیزات بیمارستان 96تختخواب مهدیشهر اختصاص پیدا کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان‌،مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی از اختصاص مبلغ6میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب مهدیشهر خبرداد و تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده  طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر درجزین در جدول بودجه سال 1400 جهت اختصاص ردیف اعتباری گنجانده شد.

گلرو با اشاره به اینکه چند پروژه نیمه‌تمام در شهرستان مهدیشهر مربوط به بنیاد مستضعفان است خاطرنشان کرد: در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان مشکلات این پروژه‌ها از جمله شرکت پاکریس مهدی‌شهر بررسی و قرار شد که پس از رفع مشکل بانک عامل جهت اختصاص وام برای این شرکت، شرکت ایران تایر در شرکت پاکریس مستقر شود.

وی به مشکل چندین ساله احداث شهرک صنفی مهدیشهر اشاره کرد و افزود: مشکل راه‌اندازی این شهرک صنفی در دیدار با وزیر راه مطرح و با پیگیریهای بعمل آمده واگذاری اراضی برای احداث شهرک صنفی مهدیشهر در وزارت راه مصوب و به اداره کل راه و شهرسازی سمنان ابلاغ شد که بزودی شهرک صنفی مهدیشهر در محل جدید احداث خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان‌های سمنان ،مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی همچنین به راه‌اندازی مجدد دادسرای مهدیشهر اشاره و تصریح کرد: طی مکاتبه انجام شده با رئیس و معاونین قوه قضائیه ،راه‌اندازی مجدد دادسرای مهدی شهر در دستورکار قرارگرفته و منتظر پاسخ از قوه قضائیه هستیم.

گلرو در پایان  از مذاکره با وزیر جهاد کشاورزی و همچنین رییس سازمان امور عشایری کشور اشاره کرد و افزود: این مذاکرات  منجر به تامین بخشی از نیازمندی روستاییان و عشایر در بحث نهاده دامی وهمچنین اختصاص 40 دستگاه تراکتور برای کشاورزان سه شهرستان سمنان ،مهدی شهر وسرخه شد.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران