جمعه, 7 اردیبهشت 1403 - April 26, 2024

 

 

استاندار خوزستان از راه اندازی کارخانه لاستیک سازی با حمایت صندوق توسعه ملی خبر داد

ستاندار خوزستان عصر جمعه به منظور بررسی مشکلات زیر ساختی شهر شرافت شوشتر و همچنین روند خط تولید کارخانه لاستیک سازی خوزستان در گتوند ، در این ۲ منطقه حضور یافت و علاوه بر افزایش میزان تولید و احداث کارخانه لاستیک سازی با حمایت صندوق توسعه ملی بر استفاده از نیروهای بومی منطقه برای پروژه های جدید تاکید کرد .  

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم  شهر شرافت شوشتر در رابطه با زیرگذر با مشکلاتی مواجه بودند که در این زمینه تصمیمات خوبی گرفته شد و به زودی این مشکل برطرف می شود .

وی افزود: دستورات لازم به مدیر کل راهداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان در زمینه رفع مشکلات این منطقه ابلاغ شد و امید است عملیات اجرایی این پروژه ها  امسال آغاز شود .
استاندار خوزستان ادامه داد : همچنین در این سفر بازدیدی از کارخانه لاستیک سازی خوزستان در گتوند داشتیم که این کارخانه با ۵۰ پرسنل بنا به مشکلاتی در آستانه تعطیلی بود اما با واگذاری این شرکت به بخش خصوصی و حمایت از این بخش رونق پیدا کرد و اکنون بیش از ۲۸۰ نفر مشغول به کار شده اند .

وی تصریح کرد : در حال حاضر علاوه بر افزایش پرسنل ، تنوع کار نیز در این شرکت بیشتر شده و جا دارد از سرمایه گذار این بخش قدردانی کنیم .

شریعتی گفت : سعی داریم برنامه ریزی ها برای ایجاد زمینه لازم جهت احداث کارخانه تایرسازی نیز با حمایت صندوق توسعه ملی در این منطقه فراهم شود تا بتوانیم از واردات لاستیک و تیوب جلوگیری کرده و نیاز کشور را تامین کنیم.

وی بیان کرد: اگر این اقدام صورت گیرد، کارخانه لاستیک سازی گتوند تعهد داده که فعالیت خود را به سه نوبت ارتقا دهد و حداقل ۱۰۰ نفر دیگر نیز مشغول به کار می شوند.

منبع خبر:

دیدگاه کاربران